woensdag 8 november 2017

Bestel het kerstkookboek 'Feestrecepten uit Limburg'

Twee weken geleden kondigde ik een winactie aan waarbij vijf abonnees van mijn receptenservice een exemplaar van het kerstkookboek 'Feestrecepten uit Limburg' konden winnen. Inmiddels zijn de winnaars bekend!

Als je één van de gelukkigen bent, heb je hierover al een mailtje ontvangen. Gefeliciteerd! Je kookboek komt eraan!

Niet gewonnen? Jammer, maar niet getreurd. Ik geef je nóg een kans om dit kookboek te winnen!

Hoe doe je mee aan deze nieuwe winactie? Wordt volger van mijn Facebook-pagina en laat een berichtje achter onder het Facebook-bericht waarin ik deze actie aankondig. Deze actie geldt alleen voor inwoners van Nederland.

Ik maak de winnaar na 15 november via Facebook bekend!


Overigens kun je het boek nog steeds bij mij bestellen. Stuur me even een mailtje. Het boek bevat 100 pagina's en is verkrijgbaar voor €12,50 (inclusief verzendkosten binnen Nederland). Leuk als cadeau voor de komende feestdagen!


Ben je nieuwsgierig naar de recepten die er in het boek staan? Misschien kan ik je vast lekker maken met een aantal foto's!



Kerstkookboek 'Feestrecepten uit Limburg'



Opa's knien in 't zoer, de Limburgse klassieker mét een scheutje rode wijn.


Opa's knien in 't zoer, konijn op Limburgse wijze


Wildstoofpotje van mals hertenvlees in een saus met oud bruin bier.


Wildstoofpotje van mals hertenvlees in een saus met oud bruin bier.


Hartige kerstkrans, krokant bladerdeeg gevuld met Limburgs gehakt.


Hartige kerstkrans, krokant bladerdeeg gevuld met Limburgs gehakt.


Gebrande amandelen, net zoals op de kerstmarkt in de grotten.


Gebrande amandelen, net zoals op de kerstmarkt in de grotten.


Traditioneel Driekoningenbrood mét een boon (voor 6 januari) : wie de boon aantreft in zijn portie is de hele dag de baas!


Traditioneel Driekoningenbrood mét een boon

Geen opmerkingen: