vrijdag 6 oktober 2017

Bestel nu mijn kookboek 'Feestrecepten uit Limburg'!

Het is de laatste paar weken een beetje rustig geweest op dit foodblog, maar dat betekent niet dat ik heb stilgezeten. Integendeel, zou ik zelfs willen zeggen!

Ik vertelde eerder al eens dat ik werk aan een nieuw kookboek. Inmiddels kan ik aankondigen dat het bijna af is. Vorige week stond in het teken van het zeer zorgvuldig lezen en de laatste correcties doorgeven aan de designer. En natuurlijk volgden daarop de onvermijdelijke correcties op correcties. Iedereen die al eens met dit bijltje gehakt heeft, zal begrijpen wat ik bedoel. 😓

Maar de aanhouder wint: 'Feestrecepten uit Limburg' staat klaar voor de drukker!!

Wil je al even een sneak preview van hoe het boek er gaat uitzien? Nou vooruit, dit wordt de cover!


Cover Feestrecepten uit Limburg


Het boek ook openslaan? Nee, dat ga ik niet voor je doen. Daarvoor moet je het kopen, toch?! Wel kan ik vast verklappen dat het uitpuilt van de lekkerste Limburgse feestrecepten. Met december in aantocht ligt de nadruk op de kerstdagen en oud en nieuw.

Als geboren en getogen Limburgse heb ik heel wat recepten in mijn culinaire bagage, die hun oorsprong vinden in de meest bourgondische provincie van Nederland. Ik koester ze al mijn hele leven en met name bij feestelijke gelegenheden tover ik ze weer uit kast.

Denk aan gerechten als Limburgs konijn in het zuur (knien in 't zoer), zuurvlees (zoervleis), Limburgse stoverij met oud bruin bier, kruimelvlaai (greumelkesvlaai) met gekaramelliseerde appeltjes, driekoningenbrood en de verrukkelijke suikeramandelen (gebrende amandele noemen wij ze) die je in de aanloop naar de kerst op elke Limburgse kerstmarkt kunt kopen.

Alle recepten voor deze lekkernijen en nog veel meer (40+ recepten en 120+ foto's) vind je in het nieuwe kookboek.


Limburgs konijn in een zoetzure saus



Driekoningenbrood met boon


Limburgse suikeramandelen


Kun je bijna niet wachten en wil je niet het risico lopen dat het boek uitverkocht is voordat je je hand erop hebt kunnen leggen? Stuur mij dan een mailtje (culinairebagage@gmail.com), dan reserveer ik vast een exemplaar voor jou! Het wordt een boek met 100 pagina's voor de prijs van €12,50 inclusief verzendkosten (binnen Nederland).


Zo ben jij in elk geval verzekerd van een Limburgs lekkere kerst!


Wil jij als eerste alle nieuws horen over mijn kookboek én alle volgende recepten van dit blog gratis in je inbox ontvangen? Abonneer je dan op mijn receptenservice! Of volg Culinaire Bagage op Facebook of Pinterest!


Geen opmerkingen: